Ce mai vedem pe la TV [2]

Si cum ma uitam eu mai devreme prin frigider, aud vocea uneia la televizor, una care spunea ca nu stie de ce a castigat un concurs de frumusete prin Germania. Cica „s-or fi saturat nemtii de blonde cu picioare lungi si tzatze mici si de aia m-au ales pe mine” (don’soara cu pricina rivalizand cu Pam Anderson sau Nicoleta Luciu).

Curios din fire, m-am indreptat spre televizor sa vad cu ochii mei minunea si, cand colo, dau de dumneaei (pe care o mai vazusem cu cateva zile inainte, chiar pe site-ul cu pricina). Bunaciune asa, nimic de zis, cam cu fata de ciocanitoare, dar sa nu fim pricinosi. Bruneta cu pricina era in emisiunea Acces Dinrect de la Antena, prin telefon din Nemtia si dadea un interviu.

Pana aici, toate bune si frumoase. Ei, si cum ii ascultam eu cu atentia povestea vietii, cum se apuca sa dea cu bata’n balta. Si a daaat, taticule, nu s-a jucat. Citez (din memorie): „… si eu dupa ce am terminat liceul, nu am mai invatat ca n-am mai vrut. N-am mai vrut. Si m-am dus la mama in Germania si acum sunt ospatarita aici. Am vrut sa ma angajez si in Romania, dar n-am putut ca peste tot unde ma duceam ma intrebau daca am facultate. Ca in Romania iti trebuie 3 facultati ca sa te angajezi. Aici nu-ti trebuie facultate, ca nemtii nu prea au facultate. Aici conteaza persoana, conteaza cat muncesti, cat de harnica esti.”

Ce zice, ma? :))

Conform respectivei, in Romania toti ospatarii au facultate (cel putin una, daca nu chiar 3), in Germania oamenii nu se prea duc la facultate (asa cum se duc prostii de romani) si tot in Germania nu conteaza ce studii ai, cat timp esti muncitor(toare).

Pai bine, ma, Woody Woodpecker, unde ai incercat tu sa te angajezi, tati, in Romania? La multinationala? Cu liceul? Sau tot ca ospatarita (si au facut aia misto de tine si ti-au zis ca nu esti calificata pentru post)? Desi, la cum arati, nu cred ca te-ar fi refuzat nimeni, oricat de lemn ai fi fost.  Si ce mai zici tu? Germanii astia, ai dreacu, nu fac scoala? Ei muncesc cinstit de la varste fragede, fara sa le pese de educatie? Mai, sa fie…

Pai atunci bine. Iti doresc sa ajungi sefa de sala si sa nu incepi sa te „prostituezi” daca maine-poimaine iti propun astia sa pozezi in Playboy. Ca poate acush te vedem la bratul vreunui fotbalist din divizia C, de la tine din sat, de acolo din Germanica. REALIZATO!

Poza.

    • alexandru
    • 12 Martie 2010

    Imi e scarba de Romania.Tot mai multe cu..e ratate apar la TV,sunt proaste de rag,nu au educatie nu au un minim elementar de bun simt si vor sa devina vedete fara sa faca nimic:doar pozand intr-o revista cu buline sau afisanduse la brat cu un miliardar sau un fotbalist.Atat pot si atat le duce capul:Exemplul cel mai clar e MONICACA COLUMBEANU,dintr-o t..fa fara scoala nu ca zis ca ar avea ca nici acum nu are si e proasta de bubie si care nu stie sa faca absolut nimic,nu are o meserie,nu are o calificare stie doar sa suga si atat,a ajuns vedeta fara sa faca nimic ca a promovat-o cu bani si relatii cheagul bun.Astea sunt vedetele de azi

  1. 13 Martie 2010

Lasă un răspuns

