Sa ne animam putin! :)

Gata, fratica, mi-am gasit chemarea! Ca tot vroiam eu sa fiu artist, acuma stiu ce vreau sa ma fac cand o sa cresc mare: artist 3D! 😀

Am stat eu asa si m-am gandit si am vazut ca e o lipsa de jmecheri pe nisa asta. Si cum nu lucrez si n-am nici un stres, am zis sa ma bag sa invat si eu cu ce se mananca asta cu animatiile. Ca poate peste 10 ani o sa fiu mare scula in domeniu. Pana atunci tre sa mananc Maya, 3DS max, zbrush, vray si photoshop pe paine. A, si Cinema 4D. Asa ca de maine ma apuc, n-are rost sa mai pierd timpul. Era bine daca ma batea gandul asta mai din timp, dar sunt multumit ca am scapat fara ochi vineti.

Uite ce vreau sa fac eu peste ceva ani:

via Fulgerica

PS: sau desene animate as putea sa fac! :))

PPS: daca aveti idee de vreun forum numa’ bun pt incepatori, de vreun curs in domeniu sau altceva ajutator… pliz share!

    • diogene753
    • 2 Martie 2010

    N-ai gusturi rele deloc! Si cred ca cu putina staruinta vei reusi, Eu unul iti doresc succes,,,si sa nu uiti sa ne anunti cind vei realiza prima creatie in domeniu! Plus ca odata dobindite aceste cunostinte suprapuse pe talentul personal,nu vei mai depinde deloc de granitele geografice.

    • cezar
    • 2 Martie 2010

    diogene753 :

    Plus ca odata dobindite aceste cunostinte suprapuse pe talentul personal,nu vei mai depinde deloc de granitele geografice.

    Sa stii ca exact la asta m-am gandit ei eu. 😀

    Multumesc pentru urare si cu siguranta voi pune pe blog primele incercari.

    • Manuel Galiu
    • 31 August 2010

    Raspunsu meu vine cam tarziu, dar acuma am nimerit pe blogu tau :P.

    Daca vrei sa mai faci asa ceva intra pe blender.org si daca te pui calumea in maxim 6 luni o sa poti sa faci un filmulet de genu asta.

    http://www.blender.org/features-gallery/

      • cezar
      • 10 Septembrie 2010

      Mersi de sfat! Am sa incerc, dar momentan sunt cam in urma cu proiectul asta. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

