Despre niste sporturi…

Nu ma dau mare cunoscator sau practicant de sport dar am si eu niste nelamuriri:

1. Hockey. De ce sunt permise blocajele la mantinela (cred ca asa se numeste procedeul) si celelalte lovituri? Pentru spectacol? Pentru pumnii impartiti dupa fiecare intrare mai dura? Nu observa nimeni ca astia cauta motive sa se bata ca chiorii? Pe undeva e si normal… cei mai multi jucatori profita de hiba asta din regulament si cauta sa-si ciomageasca/intimideze adversarii. Doar ca de cele mai multe ori sar calul si au niste intrari foarte dure, cum ar fi astea:

2. Bobul/sania. Au venit si Jocurile Olimpice de la Vancouver si in cadrul lor au loc si astea doua probe. Din nou, avem un sport oarecum inutil din punctul meu de vedere, care din cand in cand duce la astfel de tragedii:

Pe langa asta, eu nu pricep care e scopul acestor „sporturi”? Adica, te urci intr-o sanie sau un bob si-ti dai drumul la vale, ajungand la viteze de peste 100 km/h. Ce te face un bun bobist? Cum te antrenezi? In afara de greutate, tehnica e importanta?

3. RPS. Nu stii ce e RPS-ul? Nici eu nu stiam dar am aflat azi dimineata, cand am vazut pe Eurosport o intrecere de asa ceva. RockPaperScissors, despre asta vorbim. Stiti jocul ala in care stai fata in fata cu un „adversar” si la 3 arati piatra, hartia sau foarfeca. Surprinzator, la noi se cheama asa 🙂 . Castigatorul ia 50.000 $:

Aici n-am nelamuriri, regulile fiind foarte clare. 😀 Ma intreb doar cam cat de lipsit de ocupatie sa fii incat sa faci un campionat de asa ceva?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

