Am facut un mare pas inainte!

Mi-am sters contul de hi5! :))

Nu l-am mai prea folosit in ultimul an de zile, n-am mai uploadat o poza de si mai mult timp. Plus ca in ultimele luni am tot fost agasat de mai multi dubiosi (pe care nu stiu din ce motive ii aveam la prieteni) care imi trimiteau diferite invitatii la nush ce jocuri. Unde mai pui ca hi5 e de ceva vreme mai mult un site de agatat copii minori. Si cum nu cer si nu dau „comm-uri”, despartirea a fost inevitabila.

Un alt motiv pentru care mi-am sters contul este ca in ultimul timp am folosit intens facebook-ul, o platforma sociala ceva mai „serioasa”, mai pentru varsta mea asa, cu mai multe aplicatii care dau dependenta. 😀 Cei care il utilizeaza ii stiu mai bine beneficiile, asa ca nu le mai enumar.

Singurul lucru nasol e ca din ce in ce mai multi „copii” se muta si ei pe FB doar pentru ca e cool sa ai cont si acolo. Mi-e sa nu-l transforme in noul hi5. Desi sunt convins ca pana sa se intample asta, se va lansa alta plaforma, pentru ca, nu-i asa, suntem mereu in cautare de ceva nou. 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

