Zeitgeist

zeitgeist

Revin in forta… inspirat de cateva lucruri cu care am intrat in contact in ultima vreme si care m-au facut sa ma gandesc la diverse…

Scurt pe 2, din una intr’alta am dat peste filmul Zeitgeist; l-am vazut pe asta apoi am gasit si o continuare: Zeitgeist Addendum. Le puteti vedea pe ambele pe site-ul asta. Nu vreau sa intru in prea multe detalii, pentru ca trebuie sa le vezi de la cap la coada ca sa realizezi anumite lucruri despre societatea in care traim, despre religie, banci, SUA, teroristi, corporatii, giganti din domeniul medical, samd.

Nu spun ca toate lucrurile din filmele astea sunt adevarate sau sunt bazate in intregime pe fapte documentate, dar e o alta perspectiva asupra unor lucruri pe care noi le luam de bune in fiecare zi. Sunt in mare parte si adeptul conspiratiilor, asa ca eu am urmarit filmele astea cu extrem de mult interes. In Addendum chiar se face referire la niste practici ale SUA care par foarte asemanatoare cu ce s-a intamplat la Revolutie in ’89. Nu stiu daca e tras de par dar cred sincer ca merita vazute.

Tot pe net am mai gasit 2 lucruri interesante legate de Zeitgeist: miscarea initiata de ei (de unde e luata si poza), precum si „The Venus Project”, o noua societate bazata pe tehnologie care ar trebui sa o inlocuiasca cu succes pe cea „monetara” de azi. Ideea e ca nu prea avem de ales si ca oricum societatea actuala nu se mai poate sustine, urmeaza criza totala (care a inceput) iar societatea de mai sus este data ca alternativa.

Oricum, veti descoperi lucruri incredibile in aceste 2 filme, lucruri ascunse de ochii publicului larg. Chiar spune la un moment dat ca internetul este singurul lucru pe care cei „din umbra” nu-l pot controla si ca trebuie sa incercam sa-l protejam pentru ca vor incerca sa-l inchida… buuun…. si ce citesc pe un blog ieri? … uite: asta.

  1. Stii cum e, teorii ale conspiratiilor poate face si nea Gica de la barul din colt 🙂

    Ce m-a ingrijorat pe mine e artcolul despre limitare netului. Se duce naibii tot daca fac asta americanii. Desi cred ca nu au cum tehnic sa faca asta, nedetinand toate serverele din lume .

    • cezar
    • 12 Mai 2009

    „tehnic”, n-aveau cum si de ce sa invadeze irak-ul si afganistanul… practic, au gasit o solutie 🙂

  2. acolo aveau interese financiare directe si resurse la indemana. ii vezi pe americani in stare sa invadeze netul si sa dea jos/blocheze toate serverele din lume? eu nu 🙂

    • cezar
    • 12 Mai 2009

    ii vad dispunand de resursele necesare pentru a angaja romani sa faca asta :))

    • Laura
    • 13 Mai 2009

    Hm…am vazut si eu ambele documentare.Interesante.Mai apoi am vazut si unele replici care contrazic in mare cam ce se spune acolo.Acum nu mai stiu ce sa cred.Asa cum scria pe undeva, poate ca „intregul arsenal conspirationist ar fi fost lansat asupra noastra tocmai pentru a ne distrage atentia de la gravele probleme – de ordin politic, social, economic, juridic sau etic – pe care, altfel, am fi fost inclinati sa le dezbatem si sa le rezolvam”.

    PS:dragut blog!

    • cezar
    • 13 Mai 2009

    adevarul e intotdeauna undeva la mijloc… important e sa fii constient de ambele variante…

    PS: merci! 🙂

    • TZM
    • 19 Mai 2009

    Ce replici ai vazut Laura ? Cumva la prima parte din primul film ? :)) Cu religia ? Aia a durut cel mai tare, lol… si toti au tabarat pe ea.

    Daca ai gasit ceva replici pertinente pentru restul filmului (filmelor) baga mare, eu n-am gasit decat urmatoarele versiuni: A) este propaganda comunista (argumentata „genial” pt simplul motiv ca este anti-capitalist) B) ca este utopic (fara sa fie in stare sa explice de ce) C) ca este conspirationist (referindu-se in mare parte tot la primul film si la partea cu 9/11… in ceea ce priveste sistemul monetar si ce prezinta Addendum aia se poate verifica in 5 minute pe wiki 😉 )

    Partea cu religia recunosc ca e un pic subreda (nu pt ca as fi mare fan crestin) pentru ca sursele pt informatii nu sunt acceptate in mainstream si sunt cam singulare… Am gasit cateva informatii despre Mythras care corespund cu cele din film… despre Horus doar din sursele oferite de autor… si despre restu’ foarte putin (ce-i drept nici n-am scotocit tot ce se putea scotoci)…

    Oricum luate per ansamblu mesajele transmise ar fi: Zeitgeist (the movie) = cum suntem manipulati ; Addendum = cum functioneaza sistemul… ce alternative avem la sistemul asta. Iar aceasta alternativa este si motivul pentru care majoritatea din voi au auzit de Zeitgeist 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

