Pentru tinere de minte…

Am gasit de dimineata o discutie veche de-a mea de pe mess, cu o colega de grupa, despre licenta… discutie pusa la pastrare pentru amuzament. Cum si-asa nu-mi mai suscita interesul nici un alt subiect si, mai mult, vad ca se poarta asta cu copy-paste-ul de pe mess, enjoy:

domnisoara m: cum stai cu licenta?

doxx: excelent

doxx: mai am putin…

doxx: si ma apuc de prima materie

doxx: 😀

domnisoara m: eu am sub, mai putin la CP

domnisoara m: si ala cu berea la BTL

domnisoara m: le-am citit

domnisoara m: dar nush cat de bine imi voi aminti

doxx: ia niste pastile d’alea pt memorie

doxx: falusogen

doxx: sau asa ceva

domnisoara m: pai cand sa iau?

domnisoara m: acum?

doxx: pai cand?

domnisoara m: isi mai fac efectul?

doxx: normal

domnisoara m: pai trebuia sa iau cu ceva timp

domnisoara m: serios?

doxx: da ma

doxx: pai o sa mai citesti pana marti

doxx: nu?

domnisoara m: da

domnisoara m: dar cik trebuie luate cu o luna inainte

doxx: ete pula

doxx: n-are cum

doxx: isi fac efectul pe loc

domnisoara m: du-te mah

domnisoara m: si cat costa?

domnisoara m: k ma duc acum sa-mi iau

doxx: poti sa incerci si pulispirin

doxx: cred ca vreo cateva sute de mii

domnisoara m: iti bati joc de mine?

domnisoara m: du-te naibii

domnisoara m: !

doxx: e pe baza de plante

doxx: nu ma

domnisoara m: hai mah

doxx: vorbesc serios

doxx: nu stiu cum se numesc

doxx: dar sunt

doxx: plm

doxx: speciale

domnisoara m: pizda ma-tii!

domnisoara m: ma minti

doxx: pt tzinere de minte

domnisoara m: falusogen, ha?

doxx: mai era unul

doxx: eu zic sa incerci

doxx: pe bune

domnisoara m: citesti mult pitipoance. ro

domnisoara m: ha?

doxx: =))))))

domnisoara m: ce porc esti

domnisoara m: !

doxx: lasa denumirea

domnisoara m: eu chiar ma gandeam sa iau lecitina ceva

doxx: asa ma

doxx: lecitina

doxx: si mai sunt

doxx: pe baza de plante

domnisoara m: http://pitzipoanca.org/page/5/

doxx: da chiar nu stiu cum se cheama

domnisoara m: porcule

doxx: stiu site-ul

domnisoara m: „Suferi de ceva? Mi se pare ca esti întepenita, ai nevoie de ajutor? Îti recomand pastile Falusogen sau Pulispirina, cred ca te scapa de Dordepenisigie.”

?

domnisoara m: porcule

doxx: aoleoo

doxx: disperatoo

doxx: hoo 😐

domnisoara m: la aia cu falusogenul am pus botul

domnisoara m: da aia cu pulispirina e prea penala

doxx: :)))

domnisoara m: ?

domnisoara m: ma pregateam sa-mi notez

domnisoara m: 🙂

domnisoara m: esti un porc cezar

domnisoara m: razi de suferinta mea

doxx: :*

doxx: stii ca te iubesc

domnisoara m: da si eu

domnisoara m: nu mai pot de dragul tau

doxx: 😛

doxx: ma lasi sa copiez la licenta?

domnisoara m: 😐

doxx: de la tine?

doxx: 😀

domnisoara m: dupa mine?

doxx: dap

domnisoara m: de unde/?

domnisoara m: nu vezi k nu retin

doxx: 😀

domnisoara m: iti dau sb facute dak vrei

doxx: vrei sa-ti recomand ceva?

doxx: desigur

domnisoara m: pai asta inseamna sa vii la mine

domnisoara m: iti dau ce am pe pc acum

domnisoara m: dak vrei

doxx: :*

domnisoara m: trendurile nu le vrei, nu?

domnisoara m: in romana

domnisoara m: rezumat

doxx: alea de pe tine?

doxx: de pe site… am vrut sa spun

domnisoara m: ai chef de glume azi, asa-i?

domnisoara m: da

doxx: :))

doxx: nu ma

doxx: am gresit…

  1. Marfa discutia 😉 Da’ d c nu te-ai dus mah la fata acasa? Ea te invita sa-ti dea subiectele si u nimic. Asta nu e un comportament demn de o legenda fjscista

  2. scrie undeva ca n-am fost? :))

  3. Ai dreptate, nu scrie nicaieri. Asa am banuit eu din discutie. Se pare k am tras o concluzie pripita :))

    • domnisoara m
    • 13 Martie 2009

    mama, cezar, cat de varza esti!!!!!!!!!!=))=))=)) in plm, nu va mai maturizati si voi=))=))=))

  4. In these loans & advances import you don’t expected at the end of the calendar month, repaid with a post-dated bank check.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

