Post de reveneala

Adica voi scrie mult si poate fara sens pentru unii, exact ca atunci cand te faci manga si a doua zi parca nu se mai sfarseste, te doare rau stomacul, te simti ca un cur, nu poti sa mai bei nimic pentru ca-ti vine sa borasti, chiar si apa e insuportabila, esti morocanos pentru ca te simti naspa, nu suporti agitatia celor din jur, ii injuri chiar daca stii ca nu e vina lor, te-ai culca putin dar nu ti-e somn. Apoi stai si te gandesti ce ti-a trebuit? De ce ai baut ca prostu’ cand dupa cateva pahare puteai sa treci pe energizante si sa te distrezi toata noaptea fara sa fii nevoit sa mai treci prin calvarul de a doua zi. Cu toate astea, dupa mahmureala parca totul e mai clar. Intelegi ce a fost bine si ce a fost rau, ai o alta viziune despre viitor.  Stii ce ai de facut la urmatorul chef, stii cum sa faci ca totul sa fie mult mai bine pentru tine dar si pentru cei din jur. Totodata esti constient ca exista posibilitatea ca „data viitoare” sa uiti prin ce ai trecut si sa faci exact la fel, insa mai stii si ca unele lucruri sunt inevitabile si ca uneori nu ai nici un fel de control.

Introducerea asta plictisitoare a fost o paralela cu ceea ce am patit eu in ultimul timp. Nu, nu m-am imbatat ca un porc, doar ca ultimele luni au fost ca o perioada prea lunga de reveneala. De multe ori m-am simtit exact ca mai sus si vestea buna e ca am impresia ca incep sa-mi treaca arsurile.

Si’a trecut si 2008.  Ziceam acum ceva timp ca o sa fac o trecere in revista a realizarilor din anul ce’a trecut si a asteptarilor din 2009. Nu e vorba ca m-am razgandit dar nu cred ca am asa de multe realizari… in afara de faptul ca am terminat o facultate (m-am apucat si de master, insa il platesc asa ca nu e un plus) si am devenit membru AIESEC. Sau poate ca nu realizez eu de cate „minunatii” am fost in stare. Acum imi dau seama ca nici n-am fost dezamagit de foarte multe lucruri, chiar daca toate problemele pe care le-am avut m-au afectat cu mult mai mult decat ar fi trebuit. La capitolul „asa nu!” tre’ sa mentionez cum n-am fost in stare sa-mi negociez mai bine contractul de munca, cum n-am reusit sa-mi gasesc un master in afara care sa nu ma rupa la bani si care sa-mi si placa in acelasi timp, cum n-am putut sa-mi pun pe picioare relatia cu taica’miu, cum mi-am ratat complet ziua de nastere, sa nu mai zic de improvizatiile de Craciun si Revelion. Legat de ultimele, nu ca ar fi fost naspa, insa cand imi aduc aminte ce planuri aveam prin iunie, ma iau nervii. Tot la „asa nu!” intra si accidentul de masina din mai, primul de 3 ani de cand am permis (suspendat 2 luni, apropo) si pseudo-relatia cu o pseudo-pitipoanca din vara-toamna… luni irosite aiurea, macar daca era curva aveam un motiv sa tin legatura cu ea pe viitor, da’ asa, tind sa cred ca era doar „prostutza”…

De la 2009 nici nu stiu la ce sa ma astept. In primul si primul rand imi doresc foarte mult ca toti cunoscutii mei sa fie sanatosi. Apoi mai vreau sa plec intr-un exchange o mare parte din an, vreau sa-mi petrec ziua de nastere  undeva in Europa, in mijlocul unei excursii de multe zile prin si mai multe orase misto pe care vreau de mult sa le vizitez. Vreau sa nu fiu dat afara de la master si sa reusesc in sfarsit sa duc la bun sfarsit o mare parte din proiectele de care ma apuc. Vreau sa nu ma mai apuc de fumat, sa invat in sfarsit sa-mi fac de mancare (ceva mai mult de semi-preparate, cartofi prajiti si oua),  sa-mi imbunatatesc conditia fizica,  sa nu mai fiu atat de egoist si delasator. Poate nici atat de pretentios, pragmatic, cerebral sau lipsit de rabdare. Adica sa nu mai fiu eu… :))… plm (adica pula mea, pentru neinitiati), unde ar mai fi hazul? Vreau o femeie care sa ma placa pentru ca sunt egoist, delasator, bla-bla. Si care sa nu fie betiva, proasta sau curva. Mai vreau un Dodge Charger, o vila in Cornetu’, un caine si laptop. Si sa castig la Loto… de 2 ori.

PS: maine scriu despre prosti, alcool si femei… si despre cum se intrepatrund cele 3 cu existenta mea.

  1. Pentru partea cu mancarea, incearca aici: http://gospodini.blogspot.com

    • domnisoara m
    • 13 Martie 2009

    :-* ce inseamna sa nu cunosti omul! imi place cezaru asta pe care il descopar aici, chiar daca pune discutii compromitatoare cu mine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

