Ce a fost si ce va fi…

Ce a fost:

– am dat „admiterea” la AIESEC si am intrat (tre’ sa va povestesc despre perioada de proba si interviul final);

– am lipsit foarte mult de la master;

– am lucrat destul de mult pentru perioada asta;

– am fost la bai la Amara :))

– am cunoscut o groaza de oameni foarte tari (si unii nu prea – pot sa spun asta pentru ca sunt „taios”) 😀

– mi-am neglijat cu nesimtire blogul, insa, fiind blogul meu, imi permit;

– am fost destul de des in Coyote (si doar acolo);

– n-am mai vazut un meci de o luna, n-am mai iesit la biliard de vreo luna, n-am mai fost in club/lounge de fitze de ceva timp (probabil mai mult de o luna), n-am mai fost la fotbal de prin septembrie;

– am ratat o „sindrofie” la Bran in weekend-ul asta, motiv pentru care stau pe intuneric si scriu pe blog.

    Ce va fi:

    – o sa incerc sa demonstrez ca merit sa fiu membru AIESEC (ma simt oarecum dator);

    – o sa recuperez (lejer, pentru ca pot) ce am pierdut la master; 🙂

    – o sa lucrez mai putin si mai eficient;

    – o sa merg din nou (sper) „la bai” la Amara;

    – o sa scriu mai mult si mai bine pe blog (am vazut ca Poli a raspandit vestea printre membrii @)

    – o sa mai ies in lume, n-o sa-mi mai neglijez prietenii, n-o sa-mi mai injur verisoarele (eventual o sa ma si vad cu ele, daca tot ma roaga in fiecare zi 😛 ), n-o sa mai fiu nervos in trafic, n-o sa mai bat niciodata covoare;

    – o sa-mi gasesc o oferta buna de Revelion;

    – o sa ma intzolesc si impapucesc (eventual imi iau si laptop si masina), prefacandu’ma ca nu sunt afectat de criza 😀

    – o sa ma bag intr-o relatie serioasa… sa vad intr-a cui.

        • Poli
        • 27 Decembrie 2008

        Tot astept feedbacku..ce a fost, cum a fost, cine si de ce…
        Debriefingul recrutarii so to say!

        Please me 😀

        Poli

      1. facem asta cu prima ocazie… i shall try to please you 🙂

        acum treci inapoi pe mess, te rog :))

      1. No trackbacks yet.

      Lasă un răspuns

