Frustrari de tot felul

Eu recunosc. Sunt un om frustrat de felul meu. De multe chestii, care de care mai lipsite de importanta. Insa de multe ori nici nu ma pot abtine… ajung sa vad pe strada lucruri care sa ma frustreze.

Astazi ma intorceam linistit din oras. Era ora 13, vreme frumoasa de toamna, soare „cu dinti”, vantul adia usor. Iesisem la o plimbare de dimineata si acum eram in drum spre casa, cu foamea’n gat. Din statie pana la bloc e o distanta de cateva sute de metri (2-3) si, cum nu mai fumez, acum am timp sa meditez. Si ma gandeam eu cat de misto e sa stai la casa si ca mi-as lua un caine daca m-as muta vreodata la casa, dar nu orice caine ci un Dog Argentinian (pt ca nu-mi plac Pitbull-ii, dar nici dalmatienii sau ciobanescul german), cam in cat timp o sa-mi permit o masina SH din banii mei si alte asemenea porcarele.

Si cum mergeam eu asa linistit ma izbeste o priveliste des intalnita in Bucuresti si mai ales la mine in cartier. In fata viloaicei clanului de tigani din capatul strazii mele erau parcate anapoda 5 masini. Un mertzan si un ford pe care le stiam si inca 3 noi achizitii: un mertz decapotabil (model nou, fireste), un porsche cayenne si un hummer. H3-ul avea si numar personalizat, d’ala ca in state, B-19- AHMED.  Ahmed e baiatul cel mic al tiganilor, care conduce de la 16 ani (fara permis, ce credeai?), acum avand 19. Mai sunt inca 2 baieti cu nevestele, parintii, aia batrani si inca niste rude. In total cred ca sunt vreo 15 in casa cu 10 camere. Casa este frumos vopsita in rosu, portocaliu, galben si roz. 😐 Au si garaj la subsolul vilei, garaj care are un perete plin de numere de inmatriculare (cam vreo 30)…. de ce oare?

Care e problema mea? Pai eu ma chinui de 2 ani sa-mi iau un cacat de masina la mana a doua de la nemti si ei au hummer. Plm, si ma mai intreb de ce sunt frustrat. Eu nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai angajez si ei au vilau si mertz decapotabil. Eu fac masteru’, ei vand droguri, fura si fac trafic de carne semi-vie. Si cu toate astea nu stiu daca o sa ajung vreodata sa am o mare vila in Bucuresti si 5 masini la poarta (fie ele si Dacii, ca la ce pret are Sandero… 😐 ) Ei au. Si le place sa se faleasca. Sa se dea mari, sa moara dusmanii de ciuda. Cred ca eu sunt un dusman, pentru ca eram aproape de fac infarct de ciuda.

La capitolul asta (al fuduliilor)  tiganii nostri se aseamana foarte mult cu negrii din State. Am avut ocazia sa-i vad si pe unii si pe altii in mediul lor natural si mi s-au parut extrem de similari.  Ambele minoritati sunt fosti sclavi care s-au emancipat. Acum sunt protejati si ajutati sa se incadreze in societate desi erau batuti cu biciul si impuscati in strada. Toti simt nevoia asta de a arata majoritarilor cat de tari sunt ei, cat sunt de potenti financiar (si fizic, in cazul negrilor), cat de inteligenti sunt, cat de bine le merge, cat de multi bani au, cate masini au, cat de luxoase le sunt casele, samd.

Si tiganii si negrii exagereaza, tiganii au palate, negrii au crib-uri cu sali de cinema si parc de distractii, tiganii au mertzane si bmw-uri, negrii au lamborghini si escalade-uri, tiganii au aur, negrii au bling-uri de platina, tiganii canta manele, negrii canta hip-hop si r&b. Insa au acelasi comportament in societate, acelasi dispret fata de lege si fata de albi, aceeasi lipsa de educatie si aceeasi violenta exagerata. Sunt la fel de lenesi, pleava societatii, traiesc din ajutoare de la stat, refuza sa mearga la scoala, se victimizeaza, sunt „majoritari” in puscarii.

Si atat romanii cat si americanii se plang de situatie dar nu fac nimic. Se multumesc sa se imbogateasca de pe urma lor, de pe urma drogurilor pe care le vand si pustoaicelor pe care le „detin cu acte”…

Eu prevad ca in urmatorii 10-20 de ani se va ajunge la mici razboaie civile intre minoritari si majoritari. Sincer, de abia astept. 😀

PS: Mi-e mila putin de americani, totusi. Negrii sunt mai multi si au o gena foarte buna.

  1. De vina suntem noi ca acceptam toate aceste cacaturi! Tiganii sunt mult mai uniti decat noi. Iar in curand, la cat de repede se inmultesc, noi vom fi minoritarii!

  2. ai dreptate, esti frustrat! 🙂 oricum, tare povestirea!

  3. Mah, nu tiganii sunt aia care fura cel mai mult si nici majoritari in inchisori nu sunt la noi…DAR ei deranjeaza cel mai mult. De la mertu’ parcat ostentativ in fata viloiului sau salii de net pana la copilasii lor care se indoaba de la KFC in mall . Ajung ca batranii aia sa ma intreb perprelx „Chiar nu ii trage nimeni la raspundere? De unde au ei banii astia?”. Pey sa stii ca si eu sunt frustrat ca de vreo 2 luni imi tot caut de munca si nu imi gasesc ceva sa imi convina…de fapt nu prea imi gasesc si crede-ma ca urla fierea-n mine cand ii vad pe coloratii astia fara nici o grija in fata la Ines sau la Milion Dolars 😐

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

