Wassabi si „Bravo Show”

Pe Kanal D (postul cu telenovele turcesti si „Nora pentru mama”) a inceput de vreo 2 saptamani o noua emisiune pentru tineri (cred). Se numeste „Bravo Show”. E prezentata de Connect-R si e genul ala de emisiune cu invitati cantareti, cu rubrici de fashion, cu interviuri pe strada, s.a.m.d. Eu m-am uitat acum la ea, deci cred ca e in fiecare sambata de la 12. Nu stiu cand se da reluarea.

Ca o mica analiza, Connect-R e putin stresat ca prezentator, inca nu-si gaseste in totalitate cuvintele dar compenseaza prin prezenta de spirit si relatia buna cu invitatii. Cred ca se potriveste cu emisiunea, e pe stilul sau, chiar daca se vede ca e inca la inceput (atat el cat si show-ul). Aaa… si cred ca e in colaborare cu revista Bravo (care se vindea in draci cand aveam eu 12 ani) ca doar de aia se numeste cum se numeste. Plus ca vine si un editor de la revista si ne prezinta cele mai noi stiri din „lumea vedetelor”. Clar e o colaborare la mijloc. 😀

Astazi au fost invitate fetele de la Wassabi. Fete cu voce. Plus ca blonda e si draguta rau. Insa mi s-au parut ok ca si trupa. Nu vorbeau unele peste altele si chiar se completau pe alocuri. Au cantat putin si live si n-au dezamagit. Tocmai imi dau seama ca emisiunea asta seamana oarecum cu aia de demult a lu’ Maruta de pe TVR 2. Am uitat cum se numea… Am sa revin la Maruta intr-un post viitor. 😐

Ce e mai „important” acum e ca Wassabi au o noua melodie: Lonely Girl, in colaborare cu Sony Flame (un don juan wannabe). Am auzit-o la radio de cateva ori si e misto. V-o prezint si voua (sigur o stiti):

Ceva mai tarziu scriu un post cu alte cateva melodii noi care imi plac.

Pana atunci, enjoy! 😀

  1. Intr-adevar, inspirata melodia de la Wassabi, iar trupa, in general, desi are un aer de Spice Girls, este echilibrata si da impresia de fete care, culmea, se inteleg! Mult succes pe piata cu noul hit

    • cezar
    • 27 Septembrie 2008

    :)) mie mi se pare mai mult ca sunt o combinatie intre Sugababes si Pussycat Girls. melodia chiar e tare.

    • erika
    • 29 Septembrie 2008

    am vazut si eu emisiunea, super . iar fetele mi-au placut foarte mult. Au mai cantat o melodie care mi-a placut foarte mult , nu stiu daca am retinut corect „ochii mei plang ploi”? Daca stie cineva daca e corect va rog sa-mi raspundeti.

    • cezar
    • 29 Septembrie 2008

    buna Erika!

    sincer sa fiu, habar n-am, chiar n-am fost pe faza cand au cantat versurile alea. insa din cate stiu, ele nu prea au piese in limba romana… „Si m-am ingragostit de tine” e singura pe care o stiu.

    n-am gasit un site oficial sa-ti dau link, sorry.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

