New entry 2

O melodie care se potriveste cu ceea ce am nascocit noi pentru Vodafone (la Scoala de Comunicare, va mai aduceti aminte). Scanteie Ft. Bitza & Cedry2k – Ne-am pierdut nemurirea.

O „dedic” colegilor mei (despre care urmeaza sa scriu un post, nu v-am uitat) 🙂

” vroiam… sa nu mai fiu copil

vroiam sa cresc, vroiam

sa scap de centru, vroiam

sa ma feresc, vroiam

sa vad ce e in viata… dar n-as fi vrut sa stiu

c’o sa-mi doresc pana la urma… tot copil sa fiu”

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

