Mamele astea… (cu accentul pe „ma”)

Vorbeam cu o prietena (te pup, pisi 😀 ) pe mess despre reclama la Sprite pe care am postat-o acum cateva zile. Pacat ca nu e difuzata si la noi. Si mi-am adus aminte de noua reclama de la Cosmote (nu aia cu emokizii), ci cu mamele din parc. In care fiecare isi lauda cu foc baiatul. E un insight foarte tare. Asta face si mama cand se intalneste cu vreo vecina sau prietena. Si, de regula, exagereaza. 😀

Ia uite (voua nu vi se pare o scena cunoscuta?):

    • rux
    • 27 Septembrie 2008

    first of all: nu-mi mai zice pisiiiii!!! de cate ori sa-ti zic.
    second: pup u 2
    third: e fte tare reclama…nu o stiam. chiar sunt curioasa ce agentie face reclamele ptr cosmote 🙂
    anyways cezar…sa zici ms ptr comment,da? :)) si sa mai pui reclame ca eu o sa te vizitez&citesc. pup again

    • cezar
    • 27 Septembrie 2008

    mersi de comment, pisi 😛

    am cautat putin pe net si se pare ca Cohn & Jansen/ Ashley & Holmes se ocupa de contul Cosmote in Romania. Iar la nivel global, Ogilvy (de anul asta).

    te mai astept pe la mine (pe blog). 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

