Comentatorul si Gilardino

Astazi am lucrat „de acasa”. Tot pentru firma la care sunt angajat, doar ca nu m-am mai deplasat pana la birou, preferand sa lucrez in cele 3 ore dus-intors pe care le pierd cu transportul. Asa ca am ramas frumusel acasa si m-am apucat de baza de date pe care o aveam de facut. Munca plictisitoare ce necesita foarte multa atentie. Legat de subiectul asta… prefer lucrul la birou la orice ora. Cu conditia ca biroul respectiv sa fie cat mai aproape de casa. Si salariul sa fie astronomic. Si colegele de birou sa fie foarte dragute. Si seful de treaba. 😀

Ar fi interesant sa am un job part time de acasa. Insa ceva care sa nu ma adoarma dupa 5 minute. Eventual ceva legat de sport sau de masini. Interesul meu trebuie sa fie suscitat.

Acum sa trec la motivul care m-a facut sa incep postul. Cum imi bateam eu capul cu baza mea de date, am zapat pe Sport.ro, canal foarte laudat si promovat. Aici era in reluare meciul din Champions League: Lyon – Fiorentina. Nimic iesit din comun pana acum. Am prins meciul de la inceput, am prins si golurile lui Gilardino. Comentatorul meciului (pacat ca nu stiu cum il cheama) a fost foarte incantat de cele 2 reusite ale atacantului Fiorentinei. Si cum era el fericit asa, la un moment dat a scapat porumbelul: „Jucatorul brazilian Gilardinho a fost jucatorul primei reprize”. CEEEEEEEE???????? Un comentator SPORTIV afirma la TV ca Gilardino e brazilian??? Si ca il cheama GILARDINHO de fapt??? Cred ca au scris aia gresit pe tricou. 😐

Nu gafa in sine m-a mirat, ci natura ei. Adica daca nici un om care ar trebui sa aiba o cultura fotbalistica peste medie (cat de cat), ca doar nu comenteaza wrestling, nu stie ce nationalitate are un fotbalist cat de cat cunoscut, atunci ce pretentii sa mai ai de la altii? Si n-a confundat un jucator din Mali cu unul din Coasta de Fildes.

Ma rog, probabil ca am eu pretentii. Si cand ma gandesc ca eu ma consider nepregatit pentru anumite joburi sau companii si pierd niste sanse pe care (mai mult ca sigur) nu le voi mai intalni pe viitor. Si unii sunt comentatori pe la televizor. Si probabil castiga de 3 ori mai mult ca mine. Interesant…

PS: Gilardino e francez, daca nu stiai!!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

