Monitor LCD Dell E248WFP

Intentionam sa fac un mic review la monitorul asta. Tocmai l-am cumparat si sunt entuziasmat de alegerea facuta. Doar ca inca n-am apucat sa-l folosesc cine stie ce, asa ca n-am nimic important de spus. Vroiam, de fapt, doar sa ma laud. 😀

Ce pot spune dupa o ora de utilizare: ESTE FOARTE MARE!!! Desi e de 24″, parca nu ma asteptam sa fie chiar atat. Probabil ca inca ma adaptez la el. Am trecut de la un CRT de 17″ direct la asta, asa ca e pe undeva normal sa mi se para imens. Ce e ciudat e ca ma dor ochii. La ala vechi ma dureau dupa vreo 3 ore si il tineam cam la 1 metru de mine. Asta e aproape la 2 metri si ma dor dupa prima jumatate de ora.

Tre’ sa-i mai ajustez culorile si sharp-ul, ca n-am apucat. Oricum o sa mai umblu la setari, ca nu-mi place cum se vede. Nu se vede naspa, dar e brut asa, culorile sunt putin spalacite. Si se vede mare.

Oricum, frumos monitor. La prima vedere e destul de ok. Macar n-am gasit pixeli morti. Are o forma frumoasa, e wide si pare dintr-un material de calitate. Se regleaza si pe verticala si pe orizontala. Are si montare in perete. Nu stau sa va dau toate specificatiile. Gasiti mai multe aici.

Pe moment sunt multumit. 😀 Mai vorbim peste cateva saptamani.

  1. Go on…cat ai dat pe el ? Nu-mi spune ca l-ai luat de la emag (am vazut emag in tag-uri) :-s

    • cezar
    • 4 Octombrie 2008

    Ba da… de la emag l-am luat. De ce? E de naspa? 🙂
    N-o sa ma apuc sa spun cat am dat pe el, insa era mai ieftin cand l-am luat eu (am prins euroii mai fara vlaga). Plus ca mi-au dat si un kit de ala de curatat calculatorul gratis. 😀 Nu l-am deschis inca, dar sunt convins ca e foarte eficient.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

