Adeverinta medicala

Azi am umblat toata ziua dupa toate actele de care mai am nevoie pentru dosarul de la Master. Avand in vedere ca azi au inceput inscrierile si se mai continua pana duminica, m-am miscat repede, insa pe ultima suta de metri.

Am mai avut nevoie de o adeverinta medicala, 4 poze, o foaie matricola si o copie legalizata dupa certificatul de nastere. Poze mai aveam de cand m-am inscris sa dau licenta, asa ca le-am taiat de pe lista. Copia legalizata am facut-o in 10 minute undeva pe langa hotelul Marriot. Cu foaia matricola am avut ceva bataie de cap ca azi nu era program cu publicul, insa m-am milogit de doamnele de la „eliberari acte” (de la Facultatea de Drept) si am rezolvat si problema asta. Cu adeverinta medicala insa e alta poveste.

In primul rand, nu stiu de ce trebuie sa adaug la dosar si o adeverinta d’asta. Sportul nu e in programa masterului si nu cred ca materiile pe care (sper ca) le voi face imi vor da palpitatii. Din motive inca necunoscute, este obligatoriu sa avem si asa ceva. M-am dus eu frumusel de dimineata la cabinetul medicului meu de familie. Care e o doamna. Si care azi nu era la cabinet. Mi-am zis ca poate are program dupa masa si mi-am continuat drumurile intru rezolvarea problemelor urgente. Pe la 13 m-am intors. Tot nici o miscare, cabinetul inchis, nu scria nimic pe usa. Am venit acasa si am sunat o prietena de familie care ne-a recomandat-o pe doamna doctor si care ii stia si programul. Doamna prietena de familie mi-a zis ca doctorita vine azi de la 14 la 17. Foarte frumos. Am mai stat vreo ora la televizor si la ora 15 eram din nou la cabinet. Cand ce sa vezi? Nici o miscare. Vantul batea prin fata cabinetului si eu am inceput sa ma cam agit, dat fiind ca fara adeverinta nu-mi vor primi dosarul.

O sun pe mama, mama o suna pe doamna prietena, doamna prietena pe doamna doctor, apoi iar pe mama, mama pe mine si eu inchei firul. 😀 Surpriza: doamna doctor este in concediu. 😐 Bun… si acuma eu ce fac? De unde iau adeverinta? Ma duc la cabinetul alaturat. Acolo lumea se pregatea sa plece. Le zic eu cine sunt, ce vreau si ca sunt dispus sa platesc pentru o amarata de adeverinta. Doamna de la cabinet imi zice ca-i pare rau dar daca nu sunt inscris la ea, nu ma poate ajuta. Probabil ca’si facuse norma la spaga pe ziua respectiva. O rog sa ma trimita in alta parte, la unii care ma pot ajuta. Imi zice sa caut o policlinica, pentru ca aia mai elibereaza adeverinte medicale.

In drum spre casa, imi aduc aminte de policlinica Malcoci, de la mine din cartier, unde mi-am facut eu analizele pentru scoala de soferi. Cobor din tramvai la Petre Ispirescu, ma duc in Malcoci si la primul cabinet al medicului de familie ma pun la coada. Se apropria de ora 4, asa ca eram usor agitat. Ma gandeam ca poate o fi vreo lege d’asta cum ca n-au voie sa-ti dea adeverinte daca nu te au in evidenta. Gaseam eu una de cumparat, da’ de ce sa-mi bat capul? N-am mai cumparat adeverinte medicale din liceu 😀

Imi vine randul si intru. Doamna doctor nu ma recunoaste de pacient, se uita lung si ma intampina cu un dragut: „Te ajut daca esti inscris la mine!”. Uraa. Noroc ca stiu sa ma milogesc sau sa fiu diplomat cand este cazul. I-am spus eu ca sunt sanatos tun, c’am jucat fotbal la Steaua in tinerete, 🙂 unde am facut liceul, ce facultate am facut, unde vreau sa dau la master si alte asemenea. Intreaga mea istorie de 22 de ani. Doamna m-a crezut ca n-am probleme medicale, insa n-a vrut sa riste si mi-a luat tensiunea. 13 jumate cu 7 jumate cica am. Si cica e de bine. I-am platit adeverinta, i-am lasat si o „atentie” pentru bunavointa si m-am tirat repejor cu problema rezolvata.

Cata bataie de cap pentru o amarata de adeverinta…

    • Gitman Catalin
    • 6 Octombrie 2008

    Bolnav

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

