De viitor

Ma gandesc sa-mi deschid o afacere. Nu maine, ci undeva la inceputul anului viitor. Ceva care dupa o anumita perioada sa ramana parintilor mei. Sa aiba din ce trai si ei la batranete 😀 Asa ca nu pot sa ma bag nici in webdesign, dar nici un magazin alimentar nu mi-as deschide. Ceva care sa nu necesite o investitie foarte mare si care, tocmai prin simplitate, sa produca exagerat de multi bani. Si cand spun exagerat de multi bani, tre’ sa va ganditi undeva la jumatate din averea lui Gigi Becali.

Ar fi bine sa fie o idee geniala, insa nu ceva de nisa. Vreau ceva de care sa avem cu totii nevoie si sa fi fost tot timpul sub nasul meu. Nu vreau ceva inovativ, pentru ca e prea riscant. M-as multumi sa copiez ceva din afara, sa implementez in Romania si sa ma umplu de bani. Insa n-o sa am jdemii de euro la dispozitie, asa ca nu trebuie sa fie foarte costisitor. Ca idee ar putea fi similara cu introducerea magazinelor Fornetti la noi. Stiu ca e o franciza adusa de afara, insa ala care a avut ideea sa o aduca in Romania s-a facut om. Asta daca n-au venit ei de bunavoie. Caz in care ala care s-a gandit s-o aduca in tara si n-a mai apucat se poate impusca.

Sunt deschis propunerilor. Sfaturilor. Sunt deschis, in general. Chiar si ca om. 😀 Pana una alta mai caut pe net. Tot ma imbogatesc eu cumva. Si daca nu gasesc nimic, la urma urmei pot sa fur… sau sa vand droguri… sau sa dau tepe pe net… sau sa fac afaceri cu terenuri… sau cum s-au mai imbogatit restul „oamenilor de bine” de la noi. De sport e tarziu sa ma apuc, Tiriac nu vrea sa ma adopte, fetele lui ‘nea Gigi sunt minore (parca)… nu prea mai am multe alternative. Insa eu am rabdare. Deocamdata sunt bine, nu ma plang.

Sanatate sa fie 😀

  1. un pub 🙂

    • cezar
    • 15 Septembrie 2008

    mi-ar placea sa am un pub 😀 Cred ca m-as imbata in fiecare zi acolo 🙂
    doar ca pub-ul intra in categoria investitiilor costisitoare, deci nu-mi permit. numai cand ma gandesc la cat ar costa sa cumpar un spatiu (sau sa-l inchiriez), plus amenajarile, bauturile, angajatii… prea multi euroi.

    multumesc pentru sugestie oricum. 😀

  2. o taverna then :))
    gaseste un asociat!

    • cezar
    • 15 Septembrie 2008

    orice ar fi, cu alcool sa fie… 😀

  3. o pensiune

    asta in cazul in care ai o casa disponibila, undeva intr-o zona cat de cat turistica

    (astea-s singurele idei de afaceri la care m-am gandit si eu pana in prezent. dar mai e pana o sa pun in practica vreuna. ar mai fi o librarie, dar si aia presupune costuri destul de mari)

    • cezar
    • 15 Septembrie 2008

    din pensiuni cu timpul o sa se scoata bani. insa si acolo investitiile sunt uriase. cred ca ai observat ca se poarta luxul in mijlocul naturii…
    sincer, cu libraria cred ca dai faliment.

  4. aseara m-am apucat cu o prietena sa ne cautam ceva oferta de iarna. am gasit in maramures niste pensiuni faine rau. singurele mele dorinte erau sa fie cat mai rupta de lume, calduroasa si, recunosc, imi doream sa ofere plimbari cu sania trasa de cai. am fost surprinsa sa aflu ca au si jacuzzi chiar. usor, usor isi vor pierde din autenticitate. nu-s de acord cu luxul in mijlocul naturii.

    cat despre librarie, nu o faci Numai pentru bani
    postul se numeste ”de viitor” 🙂

    • cezar
    • 15 Septembrie 2008

    :)) de acord cu tine. doar ca daca nu o faci numai pentru bani insemna ca deja ai bani si ‘ti permiti sa faci o „aroganta”. ceea ce nu e cazul meu… adica imi permit si acuma sa fac arogante, doar ca nu de nivelul ala 🙂
    cand o sa fiu plin de bani o sa-mi deschid un lant de librarii cu numele de „utopia”. asta ca sa vezi ca n-am uitat cine m-a sfatuit la inceputuri. 😀

  5. :)) de acord cu tine. doar ca pentru a-ti permite „aroganta” asta, ai nevoie de o afacere reala. asadar, ai ajuns de unde ai plecat.

    • cezar
    • 15 Septembrie 2008

    macar am incercat 😀
    ramane sa mai caut pe net…

  6. succes 🙂

  7. funny postul asta…

    • cezar
    • 16 Septembrie 2008

    mersi, la fel :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

