Sfarsit. The end. Fin

Cred ca deja deveneam plictisitor cu relatarile de la „Scoala”, asa ca va anunt cu inima crescanda ca s-au terminat!!! Am terminat si prezentarea aia pentru Vodafone, am si prezentat-o, am luat si locul 4, ne-am simtit si bine, le-am promis dragoste eterna coechipierilor (despre care o sa scriu mai pe larg maine) si m-am carat acasa, ca mi-era somn si foame. 😀

Asta inseamna ca am mai absolvit o scoala, deci am oficial studii megasuperioare.

A fost o experienta foarte utila, care mi-a deschis ochii in multe privinte si m-a facut sa-mi dau seama ca nimic nu e imposibil, daca ai un mental puternic. Si un brand puternic, in caz ca se lasa cu smardoiala. Si intr-adevar, contactul cu oamenii din „interior” face toti banii. Chiar daca multi lasa sa se inteleaga ca ei de fapt sunt niste geniali care fac ceva nemaifacut de nimeni (pana la ei, fireste) si sa invaluie intr-un aer d’asta de mister si ocultism 😐 … de fapt, multi sunt niste papagali care castiga bine (tot respectul pentru c’au stiut sa se vanda) si cam atat. Adevaratii profesionisti sunt aia care iti spun verde’n fata ce si cum si iti dau niste sfaturi care sa-ti prinda bine pe viitor. Ca la urma urmei detaliile, picanteriile dau gustul unei meserii, si nu fisa postului. Oricum, multi oameni misto. Pe undeva, ma simt castigat cu ceva. Cu un mobil, un ceas, un monitor de laptop si ce-am mai reusit sa ciordesc. 😀

Sa va zic si cum a fost cu prezentarea. Aseara n-am mai facut nimic, asa ca a ramas totul pe azi-dimineata. Ne-am intalnit pe la 10 in hol la Casa de Cultura si i-am dat bice. Am stabilit ideea de baza a planului nostru de comunicare, am „creat” executiile ce aveau sa apara pe tv, radio, online etc, mediile pe care apareau si am facut si prezentarea in powerpoint. Aia am terminat-o in timp ce celelalte echipe deja incepusera sa vorbeasca, adica sa prezinte efectiv. A fost distractiv oricum, adrenalina aia e de neinlocuit… cand dai SAVE si iesi in fata ca e randul tau 😀 Ne-am descurcat onorabil, zic eu, macar am fost amuzanti, ne-am folosit de sex ca sa vindem, deci suntem pe drumul cel bun. Pentru o campanie facuta in cateva ore (adunate pe parcursul a 2 zile) nici n-am avut pretentii. Plus ca locul 4 e onorabil.

Felicitari castigatorilor! Sa ne aratati si noua diplomele voastre 😀

Noi astia, muritorii de rand, care primim diplome obisnuite tre’ sa dam pe la sediul Aiesec ca sa le ridicam. De Vineri incolo… pana la sfarsitul lumii (adica in octombrie cand ne inghit gaurile negre).

Doamne cat de somn mi-e! Macar maine dimineata sa nu ma trezesc si eu la 8 :); wishfull thinking…

Picurand.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

