Titus revine

Abia ce m-am trezit din betie… suspect, insa tot la ora 8 😐

Asa cum am promis am fost aseara la Universitate sa sarbatoresc victoria Romaniei. Am baut doua beri si m-am facut praf. Motiv pentru care m-am culcat incaltat. Lucru bun pana la urma pentru ca nu mai tre’ sa pierd timp dimineata cu aceasta activitate 😀

Hai c’am glumit.

Am primit raspuns de la Titus (nu Steel ci Capalnean, v’am mai spus), asta vroiam sa precizez in postul asta. Foarte diplomat omul. Mi-a zis ca pot sa particip azi la Scoala de Comunicare, lucru care m-a incantat peste masura. 🙂 Insa tre’ sa fiu acolo la ora 11. Deci ar cam trebui sa plec, ca acum e 10.

Revin diseara cu amanunte.

Spor.

  1. 19 Octombrie 2008

Lasă un răspuns

