Una calda, alta rece

De unde sa incep? Pai, sa incep cu faptul ca m-am culcat aseara la 2 si la 8 azi dimineata eram in picioare. De ce? De prost, cred. Ca sa ma duc la „Scoala”, fireste. La scoala de vanzari, aia de la Preoteasa, „organizata” de Aiesec. <Organizata> e in ghilimele pentru ca organizarea a cam lipsit azi. Nu numai ca pe site scria aseara ca prezentarile incep azi la 9, dar la 10 cand am ajuns eu nu era nici dracu’ in sala si, mai suspect, nu era nimeni care era macar interesat de vanzari p’acolo. Singura fiinta pierduta era o tipa care astepta prezentarile de la Finante. Prezentari care au si inceput pe la 10:30. Moment in care fetele care asteptau pe hol si cu care m-am bagat in vorba s-au cam tirat. Trist…

Eu am ramas pe pozitii in fata salii 5, asteptand ca dintr-un moment intr-altul sa apara cineva care macar sa ma trimita acasa. M-am gandit chiar ca poate s-o fi amanat sau ca poate se tin in alta parte (prezentarile cu pricina). Oricum azi era program „scurt”, pana pe la 2. Insa nimic… n-a venit nimeni, pe usa nu scria nimic, nici macar alti „dezorientati” ca mine nu erau p’acolo. Asa ca am plecat. Pula mea… dezamagitoare experienta. 😐 Mai ales ca eram oarecum entuziasmat sa vad cine vorbeste azi. Ieri fusesera oamenii de la Beck’s, asa ca azi asteptam reprezentantii BMW sau ceva de genu’. Dar nu… n-a mai venit nimeni 😐

Si ghici ce? M-am dus la munca… unde in semn de protest n-am facut nimic. De fapt nu era nimic de facut, insa eu am considerat ca protestez. 😀 Am frecat-o si p’acolo vreo 2-3 ore si’am plecat acasa. Dar nu inainte sa ii dau un mail unui anume Titus… nu Steel ci Capalnean. Vicepresedintele Aiesec pe Comunicare, mai exact, tipul care m-a anuntat ca am fost acceptat la Scoala de Vanzari. Vroiam sa stiu daca se mai tine vreo prezentare azi si daca pot sa vin si maine, la Comunicare. N-am primit nici un raspuns, fireste. E aproape 22:00, asa ca mai e timp.

In fine, oricum ma duc maine cu japca pentru ca daca nu ceri, nu ti se da. Asa ca nu prea conteaza daca o sa mi se raspunda la mail sau care o sa fie raspunsul. Da’ am vrut sa fiu baiat finutz…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

