Header

Ma chinui de o ora sa fac un header mai de doamne ajuta. Dupa cum se vede n-am reusit mare lucru… am luat o poza si am modificat-o in Paint 🙂 Nu prea am programe de modificat poze sau de alte asemenea, asa ca m-am descurcat cu ce-am avut. Per total, am pierdut o ora din viata degeaba 😀

PS: radem-glumim, dar in ora asta puteam sa fac un copil (sau chiar mai multi, daca ma intrebuintam putin). nu ca mi-as dori neaparat sa fiu tata, insa cum miercuri murim cu totii, ma gandesc ca ar trebui sa fac ceva de care sa fiu mandru in viata de dupa 😀

O casa n-am timp sa mai fac, un copac o sa plantez zilele astea (da’ parca nu e de ajuns) asa ca ma gandesc sa fac un copil. Oricum murim cu totii si n-o sa trebuiasca sa ma zgarii pe ochi ca n-am cu ce sa-l cresc.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

