AIESEC University

Astazi a fost prima zi a cursurilor tinute de AIESEC la Casa de Cultura a Studentilor. Am fost acceptat la „Scoala de Vanzari”, desi eu sunt convins ca am aplicat pentru cea de Comunicare. Oricum nu mai conteaza, bine c’am fost selectat si ca pot sa-mi fac intrarea in lumea Aiesec-istilor 🙂

Asa, ziceam de prima zi. Cum a fost? Pai nu stiu, ca n-am mai apucat sa ajung. Sunt curios sa vad cam cum se petrec lucrurile pe acolo. Oare cine sunt invitatii? Despre ce o sa ne povesteasca? Cum e organizarea?

Maine vreau sa ma duc de dimineata, de la 9, cand incepe totul. Probabil o sa ajung pe la 12, insa intentia conteaza. Si mai conteaza ca o sa ajung, nu ca azi 🙂 Daca tot o sa fiu p’acolo mai de dimineata, sper sa apuc sa ma bag in seama cu respectivii de prin conducerea AIESEC. Sa vad cum fac sa ma inscriu si eu in organizatie in toamna asta. E un „must do”. O mare parte din viitorul meu depinde de asta 😀

Mai scriu maine despre cum a fost. Ma duc la stiri…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

