Io multzam lu’ Dumnezooo…

Ca mi-o dat viatza mistooo! (versuri Ca$$a Locco, „Campanie de bun simt”, un proiect Realitatea TV)

Daca tot am fost bulangiu si m-am inspirat din numele campaniei lor, macar sa le pun clipu’ pe blog. Nu c-o sa-l vada exagerat de multa lume, da’ asa, sa am eu constiinta impacata 😀

Si ca sa fie furaciunea completa 🙂 vreau sa fac rost si de logo-ul ala de la sfarsit, sa-l pun in header. Arata chiar misto.

Asadar si prin urmare:

  1. poti sa imi lasi si mie pe mail ID-ul tau de mes sa vorbim, te rog?

    • cezar
    • 10 Septembrie 2008

    il ai la CONTACT.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

