A doua oara(poate)’i cu noroc!

Banuiesc ca postul asta n-a fost pus degeaba de WordPress aici. E postul ala in care tre’ sa te justifici: de ce ai vrut tu neaparat sa ai blog si ce speri sa castigi din asta?

Eu unul cred ca asta e al doilea blog pe care mi l-am facut din pur amuzament 🙂 … si pentru c’am vrut sa fiu popular 😀

In speranta ca in urmatorii cativa ani o sa reusesc si eu sa fac rost de ceva mai mult de 5 cititori, declar urmatoarele:

LET THE GAMES BEGIN!

PS: Doamne ajuta!! 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

